Friday 31 January 2014

TESTIMONI PENGGUNA ESP

Assalam semua.. hari ni nak share ngan korang testimoni ESP shaklee.. hurm aritu da letak tapi terdelete lak ekekekkee so kena la buat baru kan hehee

Okey kalo kite gugel memang melambak testimoni pengguna esp shaklee ni kan? so memang la terbukti keberkesanannya dalam membantu mengatasi pelbagai jenis penyakit macam gastrik, kencing manis, nak slimming, putih n licinkan kulit, banyakkan dan memekatkan susu badan n macam2 lagi la..
Macam biasa i share testimoni i dulu ye hehe.. Alhamdulillah sejak join shaklee ni i da consume supplement da setahun lebih so mmg consume esp start dari join shaklee.. yang bestnye dengan esp ni kita boleh bancuh dengan pelbagai jenis air KECUALI air panas dan kafein sebab if bancuh dengan dua jenis air yang dilarang ni, kandungan khasiat dan vitamin yang ade dalam esp akan hilang dan ini menyebabkan seperti kita minum air biasa yang xde ape2 khasiat la so rugi je beli mahal2 tapi badan x dapat serap khasiat yang ada dalam esp pastu mula la cakap produk ni x bagus n sebagainye hurmmmm tu la yg terjadi bila kita xdpt consultation yg betul..

Ape yang i rasa sejak consume esp ni? i dapat rasa badan i semakin segar, bertenaga, sentiasa kenyang dan susu badan semakin bertambah dari sehari ke hari dan yang paling best n baru perasan, MASALAH KULIT TUMIT MEREKAH da xde Alhamdulillah hehe.. dulu tumit i merekah teruk sebab x jaga kan hehe tapi lps consume esp n supplement shaklee ni i da nampak kulit semakin putih, berseri dan kulit pada tumit da licin xde merekah macam dulu tersangat2 best hehe..
Ok so sekarang kite tengok pula testimoni pengguna esp yang lain ye :)


Ha pengguna ni menyusukan baby n dalam masa yang sama berpuasa so mmg best dapat buat dua2 tanpa masalah lapar.



wow.. kulit jadi gebus beb hehe



hubby pon xleh tahan bila berlaga kulit hehe opssss



badan rasa bertenaga dan sihat sentiasa




anak pon x meragam dan sentiasa kenyang lps consume esp




susu badan tetap banyak walaupon bulan puasa :D

ha da tengok da?? see kan best 1 produk banyak manfaat untuk seisi keluarga hehe memang terbaekk kan hehe.. so nak harga terbaekk? sms/whatsapp/wechat 019 2862409 pm gak kat fb preciousmom murnie untuk free gift n consultation gak ye :)

klik link sini utk pembelian ye

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=4fa7c62536118cc404dec4a0ca88d4f6

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...