Thursday 16 January 2014

GLA COMPLEX

Assalam guys.. Pekaba? Hurm esok cuti lg huhu sok cuti thaipusam.. So bg kwn2 yg beragama hindu tu slmt menunaikan nazar ye.. Ok ari ni nak share pasal gla complex.. Korang mesti tau pasal evening primerose oil (EPO) yg ade jual kat farmasi2 kan?? So dlm shaklee pon ade evening primerose yg lebih berkhasiat n selamat serta berkualiti tinggi dari yg ade di jual di mane2 farmasi..

Gla complex ni mempunyai banyak fungsi terutama bg kaum hawa mcm kite ni tp jgn x tau kaum lelaki pon blh ambil supplmnt gla ni tau so bkn utk pompuan je ye :-D

Gla complex ni diperbuat dari ekstrak borage yang mengandungi 2x ganda GLA dalam EPO. borage 3 kali ganda lebih berkesan dari EPO. setiap kapsul ada 300mg gla yg mana ia merupakan sumber omega - 6 yang terbaik. esktrak borage digabungkan dengan minyaK bunga matahari (sunflower) dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilan. gla complex terbukti berkesan secara klinikal dan ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu dengan baik sekali.



ha ni la rupenye borage tu dan bijinya diambil untuk dibuat minyak.. borage banyak digunakan untuk tujuan seperti yang ade dalam gamba tu.



ni pulak minyak yang telah diekstrak dari biji borage tadi..



minyak dari bunga matahari juga diambil untuk diadun bersama-sama dengan borage bagi menghasilkan gla complex yang bertindak dengan berkesan, selamat dan berkualiti tinggi..

KEISTIMEWAAN GLA COMPLEX:

➳♥ membantu mengawal selia estrogen dan testosteron agar pengeluaran hormon tidak terganggu akibat dari perubahan mood, simptom pms, retensi air dan sakit payudara

➳♥ membantu melambatkan menapous

➳♥ memperbaiki masalah prostat bagi lelaki dan masalah kerap kencing

➳♥ bertindak sebagai anti oksidan yg menentang kanser

➳♥ memperbaiki dan mengurangkan inflamasi kulit, eczema, allergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea dan kurap.

➳♥ membantu mengurangkan sakit dan bengkak akibat rheumatisma dan artritis

➳♥ menghalang komplikasi diabetes dengan merendahkan gula dalam darah

➳♥ membantu dalam memecahkan kolestrol dan menghalang dari pertambahan berat badan

➳♥ menghalang tekanan darah tinggi dengan membantu melancarkan peredaran darah dan menghalang dari berlakunnya darah beku

➳♥ memperbaiki tekstur rambut dan menghalang dari rambut gugur

➳♥ membantu memperbaiki keadaan kanak-kanak autism yg sukar memberikan tumpuan ketika belajar.

GLA COMPLEX boleh diambil oleh lelaki dan wanita serta sangat sesuai untuk semua peringkat umur malah untuk pengetahuan korang semua, gla complex ni boleh dijadikan sebagai salah satu supplement yang membantu menyuburkan dan juga boleh bertindak sebagai perancang keluarga melalui konsultansi yang betul so sangat mustahak korang info dealer-dealer shaklee ape tujuan korang amik gla complex ni untuk dapatkan konsultansi yang betul dan tepat..
so sape2 yang nak cuba GLA COMPLEX ni meh sms/whatsapp/wechat 019 2862409 dan pm preciousmom murnie untuk harga terbaekkkkk.. klik juga link bawah ni ye

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=856fc81623da2150ba2210ba1b51d241

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...