Tuesday 29 December 2015

Cellmax penyembuhan semulajadi

Assalam semua...
Haaaaa bersarang beno blog ni lame betoi x berblog kan haishhhh... seblom kita stat post ni nak tnye dulu le kabo kengkawan kita semua hehe.. pekabo korang semua??? Ada sihat ka tara sihat?? Hope semua sihat2 belaka..

Ok ni nak stat bercerita ni hope korang x jemu ye  baru2 ni ade jumpa satu produk kesihatan supplement buatan anak tempatan kita yg bernama CELLMAX.... cellmax ni under company maxxima resources (m) yg terletak di kota damansara.. Cellmax ni telah dihasilkan pada tahun 2013 dan bermula dengan aktif dan semakin dikenali sejak tahun 2014 so da 2 tahun da dlm dunia kesihata  malaysia ni....


Pengasas cellmax adalah Dr. Reza Ibrahim.. beliaulah yg bertanggungjawab mengenalkan cellmax di mata masyarakat malaysia khususnya dan kini semakin dikenali di pasaran Asia seperti Singapore, Brunei dan Indonesia.. beliau telah membuat sistem MLM agar dapat membantu pengedar dan stokis mendapat side income yg lumayan..

Cellmax ni mengandungi alga biru hijau yang dikenali sebagai Aphanizomenon Flos Aquae (AFA) yang terdapat di tasik KLAMATH, Oregon,USA.. produk ini kaya dengan pelbagai nutrisi lengkap seperti polisakarida, phycocyanin, klorofil, l-selectin ligand, vitamin, mineral beta karotena, asid amino dan phenylethylamine (PEA)..


Kajian menunjukkan pengambilan AFA sebanyak 1-3 gram sehari mampu menyokong pembebasan ibu sel dan sel2 baru daripada tulang sumsum yg diperlukan oleh tubuh badan untuk merawat dan meningkatkan sistem imunisasi manusia secara semulajadi..

Kajian klinikal membuktikan AFA menyokong sistem penyembuhan badan dengan membantu menjana semula dan pembaikan sel2, organ dan tisu yg rosak secara semulajadi..

1 comment:

  1. I am interested to buy cellmax. MY hp number is 016-4291950.

    My name is Mr Lim Soon Watt from kuala Lumpur

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...