Wednesday 30 December 2015

CELLMAX - apa tu??

Assalam semua... hari ni nak kenalkan uuuollllsss dengan cellmax secara lebih mendalam agar korang semua boleh tahu kebaikan dan kekuatan produk cellmax yg dihasilkan oleh Dr. Reza Ibrahim dan rakan2nya...


Cellmax adalah makanan kesihatan berasaskan alga biru hijau yg dikenali sebagai Aphanizomenon Flos Aquae atau lebih dikenali sebagai AFA yg diperolehi daripada tasik Klamath, Oregon, USA.

Cellmax kaya dengan pelbagai nutrisi lengkap seperti polisakarida, phycocyanin, klorofil, L-selectin ligand, vitamin, mineral beta karotena, asid amino dan phenylethylamine (PEA).

Kajian menunjukkan pengambilan Aphanizomenon Flos Aquae (AFA) sebanyak 1-3 gram sehari mampu menyokong pembebasan 'ibu sel' dan sel-sel baru daripada tulang sumsum yg diperlukan oleh tubuh badan untuk merawat dan meningkatkan sistem imunisasi manusia secara semulajadi..


Kajian yg dilakukan selama 65 tahun ini telah membuktikan bahawa AFA menyokong sistem penyembuhan badan dengan membantu menjana semula dan pembaikan sel sel, organ dan tisu yg rosak secara semulajadi..

Satu kejadian yg dijalankan di Massachusetts General Hospital dan Sekolah Perubatan Harvard mendapati bahawa AFA mikroalga meningkatkan tahap darah asid eicosapentaenoic (EPA) dan asid docosahexaenoic (DHA).. EPA dan DHA yg dikenali untuk menyumbang kepada fungsi optimum sistem saraf organ yg banyak termasuk sistem saraf..

Para penyelidik mendapati bahawa AFA adalah lebih berkesan daripada minyak kacang soya, sumber yg baik PUFA untuk meningkatkan tahap asid lemak Omega-3. Sekumpulan saintis di Hospital Royal Victoria, Montreal, Kanada menunjukkan bahawa pengambilan keputusan AFA dalam perubahan segera dalam penghasilan Natural Killer (NK) = penbunuh sel kanser secara semulajadi.

Cellmax mampu membantu mengatasi masalah penyakit degeneratif yang berpunca daripada kerosakan sel, organ dan tisu.. antara penyakit degeneratif yang dikenal pasti dapat diatasi dengan cellmax adalah seperti;

a) Kencing manis (Diabetes)
b) angin ahmar (stroke)
c) migrain
d) Resdung (sinus)
e) penyakit jantung
f) gout
g) darah tinggi
h) parkinson
i) psoriasis
j) eczema
k) katarak
l) kanser
m) autism
n) kebotakan
o) kemurungan
p) sakit otot
q) bell palsy
r) sakit tulang belakang (slip disc)
s) ketumbuhan (tumor)
t) alzheimer

Ha banyakkan penyakit degeneratif ni.. so cuba bayangkan penghasilan sel sel baru dalam badan kita telah matang dan berhenti dari penghasilan sel sel baru sejak berumur 21 atau 22 tahun so selepas umur tu kita amik supplement pon hanya untuk memanjangkan hayat sel sel dalam badan kita TAPI dengan pengambilan CELLMAX ia mampu merangsang tulang sum sum untuk menghasilkan sel sel baru di dalam tubuh badan agar badan kita dapat memaik pulih sel2 yg rosak serta menggantikan kira-kira 220 jenis sel yg mati dan seterusnya menyembuhkan penyakit yang dialami secara semulajadi..

Ha best ke besh?? Untuk pengetahuan korang juga cellmax ni merupakan produk pertama dan satu satunya produk kesihatan yang dipatenkan di dalam dunia tau hehe hebatkan orang kita Dr. Reza Ibrahim tu.. so ape tunggu lagi jom2 kita consume cellmax...

PM/SMS/WHATSAP/TELEGRAM 0192862409 Untuk more info..

PENGEDAR DAN STOKIS JUGA SEDANG DICARI.. JOM TAMBAH INCOME DISAMPING MEMBANTU ORANG LAIN UTK LEBIH SIHAT SECARA SEMULAJADI...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...