Tuesday 29 December 2015

Testimoni cellmax

Assalam.. da makan ke semua?? Jgn makan lewat2 ye x baik utk penghadaman makanan dalam perut kita.. petang2 ni nak share ngan korang testimoni penggunaan cellmax bagi pesakit diabetes aka kencing manis tahap serius yg bakal menyebabkan pesakit tu kena potong bahagian yg teruk dijangkiti kuman..


Alhamdulillah saya berkenalan dengan cellmax ni dpt la share ngan pembaca sekalian kebaikan cellmax ni..


Pesakit diabetes mengalami bacaan gula dalam badan yg tinggi sampai menyebabkan pesakit terpaksa mengambil insulin untuk mengawal kadar gula dalam badan dan sentiasa bergantung dengan ubat. Pesakit kencing manis atau diabetes ni xleh terluka sebab kalo luka, luka tu akan susah nak baik dan kering dan kadang sampai satu tahap luka tu boleh merebak dan bernanah yg seterusnya akan menyebabkan bahagian yg rosak tu terpaksa dipotong oleh pihak hospital..


Alhamdulillah penemuan  Dr. Reza Ibrahim dengan alga biru hijau atau lebih dikenali sebagai AFA yang merupakan kandungan utama dalam cellmax membantu untuk merangsang tulang sumsum kita menghasilkan sel sel baru untuk tubuh badan kita sembuh secara semulajadi. So dalam hal ini bila kita amik cellmax sekurang-kurangnya 1 peket sehari kita dapat membantu tulang sumsum menghasilkan 3-4 juta sel baru untuk tubuh badan kita.. so bila sel- sel baru ni terhasil, maka kandungan gula dalam badan pon dapat dikawal dan seterusnya membantu memulihkan dan menyihatkan badan kita seperti sediakala.. 

xnak ckp banyak korang tgk sendiri la testimoni pengguna cellmax yang dapat menyembuhkan dan mengatasi penyakit kencing manis yang dihidapi oleh mereka..

Nak try cellmax?? Blh direct sms/whatsap/telegram 0192862409 atau pm ke facebook bernama preciousmom murnie ye..

Akhir kata jaga kesihatan kita utk keluarga dan masa depan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...