Monday 14 March 2016

FLORA CAFE : THE BEST EVENT PLACE

Assalam pekaba korang semua pepagi ni? Sihat ke semua? Harap semua sihat dan ceria hari ni dan hari hari yang akan datang..


Hokey pagi ni nak throwback aka baling belakang sambutan annyversary kami suami isteri yang ke 5.. Alhamdulillah syukur pada Allah perkahwinan kami menjangkau ke usia 5 tahun dan seperti mn orang2 tua kata perkahwinan ni akan ada ujian pada beberapa tahun pertama berkahwin..


ujian pertama pada tahun pertama ke dua pada tahun ke 3 seterusnya tahun ke 5 dan akan datang setelah 10 tahun berkahwin.. Alhamdulillah kami berjaya mengharungi onak ranjau ujian gerbang perkahwinan sepanjang kami bersama. Dan kini telah dikurniakan cahaya mata seramai 2 orang.. syukur Ya Allah..

Hokey hari ni hakak nak share tempat best yang korang blh pergi kalo nak sambut annyversary ke birthday ke reunion ke atau ape2 lagi la yang korang nak celebrate hehe.. pada 18 Disember 2015 yang lepas iiiolllsss telah g celebrate hari anniversary dekat FLORA CAFE yang terletak di AMPWALK, Jalan Ampang, KL.. actually tempat ni mcm mengimbau kenangan kami dl masa br berkenalan ye la sebab ampwalk ni kan sebenarnya sebelah ngan skolah i dulu hehe ala Sekolah Menengah Kebangsaan Puteri Ampang tu hehe tu la my school hehe so dl tapak flora cafe tu Mcdonalds mmg tempat lepak la kan hehe..


Now tahun ke 5 kami kembali ke ampwalk untuk celebrate anniversary lak hehe. Flora cafe ni sgt best la die bagi ape yg korang nak and tempat die pon tenang je banyak deco deco bunga bunga and paling best kita blh dpt hiasan meja yg cantik dengan dinner dalam candle light lagi hehe. Best sgt dr x pernah merasa candle light dinner akhirnya dpt gak merasa cmne dinner dibawah sinaran cahaya lilin ekekkeke...


Dekat flora cafe ade pakej pakej yang disediakan dan ade masakan melayu dan western siap ade cake lagi so mmg sangat2 puas hati la dan PALING BEST flora cafe siap ade cameraman so kalo korang g dinner x bawa camera pon xde masalah cameraman blh amik gamba uuuoollllssss..


Dari segi service memang cepat dan manager die mell pon mmg friendly so hakak sangat suggest korang g try makan2 kat flora cafe k.. now i hidangkan gambo2 yang ado sepanjang celebration di flora cafe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...