Thursday 21 January 2016

CELLMAX : TESTIMONI PESAKIT BELL PALSY

Assalam.. penggunaan cellmax sebagai supplement kesihatan serta kaedah alternatif dalam penyembuhan sebarang jenis penyakit degeneratif akibat kematian sel sangat sangat memberangsangkan sehingga menjadi satu fenomena yang mana cellmax pada hari ini semakin diminati dan diterima oleh rakyat Malaysia, Brunei, Singapore dan Indonesia sehinggakan stok cellmax sentiasa abis dan licin.. pheewww penat big boss kita Dr  Reza Ibrahim dok pikiaq camne nak bagi stok cellmax sentiasa ada dalam pasaran dan tidak terputus di tengah jalan 

Ape tidaknya setiap mereka yang mengamalkan pemakanan cellmax ni sangat sangat merasakan perubahan yang diluar jangkaan mereka dan mereka sangat suka dengan perubahan yang mereka alami. Kalo dulu botak sekarang da tumbuh rambut baru, kalo dulu ade sakit batu karang sekarang ni semua batu karang da keluar dari badan.. Alhamdulillah itulah salah satu kebesaran nikmat Allah yang telah Allah turunkan untuk makhluknya..

Hokey now nak share testimoni cellmax terhadap pesakit Bell Palsy.. korang da tau kan camne penyakit Bell Palsy tu terjadi.. kalo blom tau cari blk kat dlm blog ni ye baca dan hadam kan betul2 hehe..

Alhamdulillah beberapa orang pesakit Bell Palsy telah mencuba cellmax dan seterusnya menjadikan ia sebagai makanan kesihatan mereka.. dan syukur pada Allah mereka telah disembuhkan dengan hanya menggunakan beberapa peket cellmax dan hanya dalam masa beberapa hari mulut yang herot telah kembali pada kedudukan asal walaupun penyakit yang dihidapi memakan masa berbulan malah bertahun tahun.. terima kasih ya Allah kerana pertemukan kami dengan cellmax..
Ok la hakak malas nak cite panjang just tengok je pic bawah ni na 
Ok chow jumpa lagi In Shaa Allah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...